Erica gästbloggar

Hej alla läsare! Tänkte posta ett litet inlägg här åt er men framförallt till ägaren av denna blogg för min mail funkar inte som jag vill att den ska göra. Kan inte skicka mail eller nått, haha! Ni kanske undrar vem jag är? ;) Jag har fixat den nya designen här på LillGrodans Krypin, vad tycker ni om den? :) Tryck F5 om bloggen ser konstig ut eller om ni ser den gamla designen. Det kan hända att det inte uppdateras första gången, isåfall uppdatera bara igen tills ni ser den nya härliga designen! Jag gör även gratis headers till andra klicka bara in HÄÄR och läs mer om hur du får en avancerad bloggdesign gratis! Men har väll inte så mycket mer och säga till er.. Så vi ses väll på min privata blogg som ni hittar HÄÄR!
Kram, LillGrodan


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback